19 Nisan 2017 Çarşamba

Sinemalarda Bu Ay / Fantastik Canavarlar

Fantastik Canavarlar Konusu: Newt Scamander gizemli bir çantayla New York Gümrüğün,den geçer. Bu genç büyücü İngiltere 'den gelmiştir. Ve çantasında,da çeşitli eciş bücüş yaratıklar saklamaktadır. Çantası başka bir adamın çantasıyla karışınca yaratıklar çantasından firar etmeye başlarlar.




Mayısın Yorum Salı : Yazımın ilk satırlarında, filmin yıldız kadrosunu paylaşmak isterim. Collin Farrell, Eddie Redmayne, Don Fogler,Alison Sudol Katherine Waterston, Böyle yıldız oyuncuların 

olduğu bir filmde maalesef üzülerek belirtmek isterim ki, izlerken umduğumu bulamadım. Evet Eddi Redmayne,Collin Farrel film sırtlamış amma ve lakın kurgu ve senaryo kısmını ben zayıf buldum. Çekim acıları fena olmamakla beraber, 

Dönemi iyi yansıtmaları, efektler, gayet başarılıydı. 

Kostümler güzeldi. Makyaj ve yalınlık kısmı göze batmayacak şekilde konuya işlenmişti. Hayranların,da iki bölüme ayrılmış durumda, gereksiz uzatılmış konu diyenler.

Ve çok güzel diyenler. İzleme tercihini bende sizlere bırakayım. Top sizde olsun :))))

Filmi Haryy Potter,la bağdaştırmak yerine. Özgün olarak sinema sevenlerin karşısına çıksaydı daha farklı bir nitelik kazanabilirdi. Bu tabi benim görüşüm. Fantastik Canavarlar çerezlik bir film. vakit kaybı değil ama izlemeseniz,de çok bir şey kaybetmiş sayılmazsınız. Bende izleyeli bir sene olmasına karşın anca yazabiliyorum :)) Vay ki vay halime :)))) 

Filmin süresi : 133 Dakikadır.

Vizyon Tarihi: 18 Kasım 2016,dır 

Tür: Aksiyon, Fantastik, Maceradır.

12 yorum:

  1. Beni gündelik hayattan koparıp kurgu dünyasının içine alabildiği için çok beğenmiştim bu filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklılık göstermesi doğal izleyicilerin beklentileri hep farklı farklı :))) Siz beğendiyseniz ne mutlu size :)))

      Sil
  2. Teşekkür ederim Canım senin güzel yorumunda baldan tatlı oldu kusuruma bakma geç dönüş oldu :)))

    YanıtlaSil
  3. Filmi kendi başına sinema da izlediğimde çok beğenmiştim ama Harry Potter ı fazlasıyla seven biri olduğum için kıyaslama yapılamaz bile diyebilirim,sen de çok güzel yazmışsın ellllerine sağlık takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :)) Bende aynı düşüncedeyim Harry Potterla mukayese edilemez :)))

      Sil
  4. Fantastik Beasts izleme hazırlıklarımı bugün tamamlamışken postuna denk gelmek beni sevindirdi. Uzun zamandır merak ettiğim bir yapımdı.
    Yazdıklarından sonra filme başlarken büyük beklentiler içinde olmayacağım. Ayaklarım yere basarak izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahahhaha valla bende çok ağır bir dram izledim onu yazmakla meşguldüm ama yine olmadı yarına artık Hem sinemaya giderim diyorum hem bu yazı ne olduğu belirsiz bir karmaşa bende :)) Değişkenlik gösterebilir. Çok sevebilir sinde bende bu hissiyat kaldı. Top sende :))))

      Sil
    2. Top bende :)) Filmin orasına burasına çokta takılmadan, sıkılmadan izledim. Bavulun içine dair hiçbir fikrim yoktu süpriz oldu, iyi de oldu :) Eddie Redmayne ve Don Fogler hoşuma gitti... Harry Potter'la kurulan bağlantı konusunda sana katılıyorum. Keşke izleyicinin beklentisi yönlendirilmeseydi. Devam filminde de benzer bir durum söz konusu olacak...

      Sil
    3. Bana,da öyle geliyor. Kızla bay tombul bir araya gelecekler sanırım. İkinci seri yakın zamanda gelir sanırım :))) Bomba filmler var aslında bu aralar :)))

      Sil
  5. Harry Potter dan sonra tam bir hüsran oldu bana , Eddie , müthişti ama yine de film bir kopukluk yaşıyordu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Hüsran mıdır ? Bilemedim ama yani idarelik işte öyle bakmak gerekli Nur :)

      Sil
    2. Yahu Nur'a katılmadan edemiyorum. Çok büyük beklentilerle izlemiştim, pek de beklediğim gibi çıkmadı. Harry Potter'la kıyaslama yapmamın çok büyük haksızlık olduğunun farkındayım ama ayrı gayrı düşünmekte içime sinmiyor bu iki seriyi... Devam filmleri daha çok içine çeker umarım demekten başka bir şey gelmiyor elimden ♥

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz