3 Şubat 2017 Cuma

Gülten Dayıoğlu / Ölümsüz Ece / Kitap Tanıtımı

Kitaplara olan düşkünlüğümü bilen bilir. Çok fazla kitap aldığım için. Maddi olarak artık beni zorlamaya başladı. :) Aslında tek tek alınınca bir durum yok. Ama üst üste kalem, kalem eklenince kasada bir şoklama geçiriyorum.En yakın arkadaşım dudu Mayıs ben kitapları herkesten daha indirimli alıyorum.Nasıl, nerede, dedirtmeden üzüm ve bağ meselesine getirdi. Ama zafer benim oldu. Yine anlattırdım. Kimsenin hakkını yemeyelim. Tikliyim çünkü bu tarz konularda....

Dudu dedi,ki alacak kitapların listesini yazıp bana atmalısın. Maşallah ben bir alınacak kitap listesi yaptım. Bildiğiniz market listesi gibi boydan boya :) Allah'tan beni biliyor dudum. Görünce listeyi ses etmedi. İç ses yine ödeme kısmında bir çöküş yaşayacaksın dedi. Neyse kitaplarım elime geldiğinde İç ses Şah matın Matı oldu. Çok cüzi bir ödeme yaptım. Hatta 5 kere sordum. Bu kadar mı diye ?? Alışmışım yüklü yüklü ödemeye bu rakamı duyunca bir bünyeme ters köşe oldu. 


Kıssadan Hisse Mutluyum :)

Arap saçı olan yazımda konuya bir türlü yine gelemedim. Allah sonumu hayır eylesin Reel,de bu şekildeyim. :) Konuya gelene kadar Ohoooooo ...... 



Almış olduğum kitaplardan bir tanesi çocuk edebiyatı yazarların,dan Gülten Dayıoğlu,nun Ölümsüz Ece adlı eseridir. Yaş aralığı 10 + olmasına rağmen benimde canım var... Bende insanımdan yola çıkarak tabi,ki okudum. Çocuklara okutulması gereken bir kitap olarak düşündüm. Sürükleyici içeriği, içtenliği, kurgusunun akıcılığı,medeniyetler ve uygarlıkları ince ince detaylarda boğulmadan okutması ayrıca benden +++ artılarını hanesine almayı 
başarmıştır. 

Ölümsüz Ece,yi  hayal gücümün etkisiyle güzel güzel okudum. Kitabın içeriğinde değerli bilginlere,de bol bol yer verilmiştir. Bu gözünüzü asla korkutmasın hiç bir bayma yok. Gayet yalın.....

Değerli bilginler ise şöyle.... Heredot, Demokrit,Sokrates, Aristoteles,B.İskender, İbni Sina olarak yer verilmektedir. Büyüklerin veya çocuklarınızın bu kitabı okumasını şiddetle tavsiye ederim. Kitabın kütüphanenizde olması gerekir........ 


Ölümsüz Ece Kitabının Arka Kapak kısmından: Ruhu üç bin yıl ölümsüz kılınmış
olan Hitit Prensesi Ece, üç bin yıl boyunca tekrar tekrar dünyaya gelir.
İnsanlığın giriştiği uygarlık çabalarına tanık olur. Dünyaca ünlü bilim 
adamlarıyla,büyük kumandanlarla,firavun,kral ,imparator, hakan han 
ve padişahlarla çağdaş yaşamlar sürer. Ölümsüz Ece,fantastik kurgusu
ve akıcı anlatımıyla çocuklara tarihin en önemli ve en görkemli olaylardan 
oluşan,göz kamaştırıcı bir demet sunmaktadır....     






27 yorum:

  1. İyi de muhabbetin arasın da kaynadı nasıl ucuz alındı belki gelip okuyanın canı çeker 2 yerine 4 kitap almak ister hazır bu eski okuma aşkını yeniden canlandıran babanne de faydalanır :)))
    Sevgiler keyifle oku canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz çok genç bir babannesiniz Maşallahınız var Hatice hanım :) Ucuz alındı kısmını beni maruz görün demek istiyorum.. Arkadaşımın aracılı ile alıyorum bu kadar açıklama yapabilirim. İzin almadım anlatma kısmı için kendisinden,bilmiyor yazdığımı da, bu konuda mazur görün beni lütfen... :)

      Sil
  2. Çok güzel ve samimi bir kitap tanıtımı olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ay ne kadar güzel kitap satın almanız ve bunun için maddi imkanları zorlamanız 😃 harikasiniz 😃

    YanıtlaSil
  4. Gülten Dayıoğlu kitaplarını küçüklüğümden beri severim. Ölümsüz Ece'yi okumamışım, okumalıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok seversin okumalısın :))) Bir tane daha sipariş ettim bakalım o nasıl gelir :)

      Sil
  5. Biliyorum ki ben bu kitabııı ^^ İlkokulda okuduydum ve çook sevmiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bende yeni okudum :)) Çok güzeldi :)

      Sil
    2. Melek Çe okur musun? Çocuk kitapları yazıyor ve o kadar eğlenceliler ki :D Cin Çin Maçin, Billur Ece, Uçan Halı, Kaf Dağı Padişahı, daha biir sürü kitap, hepsine bayılıyorum ^^

      Sil
    3. Fsulyem okumadım desem :)) Kitap dünyası sonsuz Maalesef yetişemiyorum Küçük küçük notlar alıyorum. Sizlerden öğrendiklerimle okumaya çalışıyorum bende :) Teşekkür ederim bakayım bir ara buna,da ....

      Sil
  6. Hımm demek gizli yöntemlerle ucuz kitap alıyorsun :D Ben halen çocuk kitapları gördüğümde okuyorum ya , seviyorum birde küçük kardeşim okumamı istiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahahahahha Evet gizli yöntemlerle alıyorum :) Parasını veriyorum ama lütfen yane çocuk kitapları güzel seviyorum ben :) Ne güzel insanın kardeşinin olması :) Keşke benimde olsaydı....

      Sil
  7. Hatice ye katılıyorum:)öğrensek ne iyi olur en azından kitap okuma aşkı zirveye çıkabilir sayende canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mazur görün lütfen anlatma kısmı için :) Arkadaştan torpilliyim diyim :)

      Sil
  8. Gülten Dayıoğlunu görünce hemen tıkladım yazıya :) küçükken çok severdim bu kitap da listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku çok seversin :) Arşivinde bulunsun Beğenirsin kesin :)) Teşekkür ederim yorumun için....

      Sil
  9. Merabaa 😃 yine ben.Bir iki ücccc mimlendinnn 😃 yaparsan çok mutlu olurum ki ben 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Layık bulmuşsun Mimlemişsin ama Ben başarılı değilim Mim konusunda :( Azad olursam sevinirim...

      Sil
    2. İyi bir gözlemci gibi geldin de yaparsin diye düsnmüstm 😃olsun önemli diil 😃

      Sil
    3. Gözlemle alakalı olduğunu düşünmüyorum,da :) Sadece yapamıyorum :) Mim konularında hiç başarılı değilim.

      Sil
    4. Yok ben öle düsündümde ekledim canm 😃 olsun bana tatlı dille anlattın ya yetti valla 😊

      Sil
  10. Anılar güzeldir :) Bende yeni okudum ama okudum :) Hayatta geç kalınmış bir şey yok her durumda mutluluk olsun Geç erken sorun etme :) İlkaycım Teşekkür ederim Anılarını anlattığın için :))

    YanıtlaSil
  11. Kitabı incelerken rehberliğinden yine güzelce faydalandık sevgili Mayıs. İlginç bir konusu var. Kitap konusunda masum bir açgözlülüğümüz var :) Dediğin gibi bütçe biraz sarsılıyor ama neyseki iyi bir arkadaşa sahipsin. Bütçe kısmını halletmene sevindim. Kalemine sağlık şekercağzım.

    Kucak dolusu sevgiler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni nasıl özlemişim Nasıl Nasıl :))) Bak gördüm seni çok mutlu oldum. İyi ki Geldin Cancağızım yaa vallahi çok mutlu oldum Mail at bir şey sormalıyım sana :))))) Çok mutlu oldum gerçekten yorumunu görünce Canım Benim ya Öperim yanaklarından Sıkı sıkı sarılırım :)) Sana.....

      Sil
    2. Kavuşmak güzel, sevmek- sevilmek güzel, sen güzelsin güzel yürekli :) Bende mutluyum inan blog dediğim yer evim gibi olmuş.Sorun düzelince derin bir Ohhh çektim :)) Sayfanı ziyaret ettiğimdeyse şekercağzımın şekerliliğine kavuşmanın mutluluğunu yaşadım . Bende sarıldım sıkı sıkı.
      Maili gönderiyorum en hızlısından :)

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz