8 Aralık 2016 Perşembe

Tuch Expo 2016 / El İşi Ve Hobi Ürünleri Ticaret Fuarı

İşte geldim. Burdayım. Ben bu işte Ustayım. :) Etkinlik olsun ben sizlere duyurayım. Severim paylaşmayı, anlatmayı,öğretmeyi. Ufacık olsa bir bilgi sizlerde bilin istiyorum. Azda olsa faydam olur. Bu tarz meşgaleler uğraşlar hobi tarzında öğrenen ticarete döken kadınlarımız çok. Neden daha çok bilmeyelim. Öğrenmeyelim. Öğrenmenin sınırı yok.   
Bir kişi için yardım edebilirsem ne mutlu bana.....

 El işi Hobi Tuch Expo 2016 dünyasının amacı şu şekilde. Tuch Expo uluslar arası bir iş platformudur. Ziyaretçilerinin ufkunu genişletecek bir sunum etkileyici bir deneyim sunmaktadır. Fuar ilk iki günde iş insanlarının bir araya gelerek iş anlamlarını yapabileceklerini ve son iki günde katılımcıların markalarını, modayı ve yeni trendlerini nihai tüketiciye tanıtabilecekleri eşsiz bir fırsattır.. 


Fuarların içeriğinde neler mı var ???


* Sanatçı tasarımcı ve eğitmenler tarafından hazırlanan atölye çalışmaları....


*Çeşit çeşit ahşap boyama işleri ve birbirinden güzel etamin çalışmaları,,,

*Kokulu hediyelik sabun yapımı.....


*Birbirinden sevimli amigurumi oyuncaklar,Tilda bebekler,baykuş aplikeli yastıklar....


*İğne oyası, kolye modelleri,kum boncuklu örme kolyeler,bileklikler, yazmalı ve iğne oyalı kalın kolyeler, makrome örme bileklik ve kolye modelleri....


*Keçe panolar ve portreler, poşetlikler,keçeden nostaljik bebek giydirme oyuncakları, mutfak önlükleri, minik ve renkli polimer kil takılar ve minyatürler.....


* İlmek ilmek işlenmiş örgü modelleri, el emeği göz nuru dantel motifleri, makine ve el nakışları, tığ işleri....


*Birbirinden güzel keçe ve kumaş iğnedenlikler, aplikeli çok özel yastıklar, hayvan şeklinde minik dekoratif yastıklar,cici bici el emeği hediyelikler.... 


* İpek koza,ebru, ahşap yakma, kırk yama sanatsal hobi boyama ve objeler birbirinden farklı konular ziyaretçilere 2015 yılındaki fuarda uygulamalı olarak gösterildi.


* 2016 yılında ise yine buna benzer şekilde olacağı kesin diye düşünüyorum.... 



Fuarda Sergilenen ürün gruplarından bir kaçını,da belirteyim. Boyalar,fırçalar,kalemler,el örgü iplikleri,nakış iplikleri,kasnaklar diğer malzemeler. Kırtasiye, ayna, nakış, deri,el işi, ipek koza, kağıt kıvırma,rölyef,kaşeler,origami,dekupaj,etiketler,çıkartmalar,baskılar,kağıt kıvırma,kaligrafi,keçe,butik pasta, kek süsleme,şekerleme malzemeleri. Ve daha nice ürünler sizlerin karşısında olacaktır. Ben bu kadar yazabildim. O kadar çok ki aklınıza gelebilecek her ürünü fuarda bulmanız mevcut..

Bir küçük not daha.  Geçen sene Derya Baykal Fuardaydı. :) Bu sene,de çat kapı orada olabilir. Tabi diğer ustalar da öyle...  

Fuarda Ücretli ve Ücretsiz iki kısma ayrılan Etkinliklere,de isterseniz katılabilirsiniz. Tuch Expo sitesine girdiğinizde etkinlik takvimi var. Oraya tıklayın. Gün, Saat, etkinliğin adı, Etkinliğin yapılacağı standı sizlere belirtmektedir. Workshoplar diye yazmaktadır.


Workshop Anlamı nedir: Aynı yada benzer disiplinlerdeki öğrencilerin bir araya gelerek kısıtlı bir süre içerisinde kendi yetenekleri ve hayal güçleri doğrultusunda bir şeyler meydana getirmeleri ve kendilerini geliştirmek için düzenlenen faaliyet.... 

Fuara gidebileceğiniz Tüm güzergah, yollar, toplu taşıma alanları hepsi anlatılmıştır.Zaman
konum bilgileri, ulaşım diye sitede mevcut. Bunun yanı sıra kaç gün olduğu, fuarın açılış kapanış  saatleri, özel aracınızla bile nasıl geleceğiniz belirtilmiştir. Çok titizler çok... 

Tuch Expo 08.09 Aralık Günü kapılarını profesyonel iş ziyaretçilerinden açacaktır. Sonra 10- 11 Aralıkta İse Halk günlerine ziyaretçilerini ağırlayacaklar. Bunları ise E bilet olarak site üzerinden kaydınızı tuchexpo.com dan oluşturabilirsiniz. Bu arada fuarın sitesinden kayıt oluşturursanız fuara ücretsiz gidebilirsiniz....Kaynak 










19 yorum:

  1. Ahh öyle bir fuarda olmayı öyle çok isterdim ki eskisi kadar elişleri yapamasamda göz açlığımı giderirdim:)gidemesem katılamasam da haberdar oldum ya! teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melike Hanım Hayat bu belli olmaz bir çok yerde Bu tarz etkinlikler olur Bir bakmışsınız size yakın Semt Şehir gelmiş olur hemen köşenize Bakın videolarda mevcut orada Örgü yarışları felanda yapılmıştır :) Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  2. Ne kadar güzel izlemek bile mükemmel olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izlemek öğrenmek için çok büyük bir yer teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  3. Ne güzel bir fuarmış böyle üstelik ahşap boyama tam da ilgi alanım :). Bu ara kokulu sabun işine de merak sarmadım değil. Ama sanırım İstanbul'da, siteye girdim ama bir açıklama göremedim. İzmir'e de gelse ne güzel olur. Gelirmi ki Mayıs ben baktım göremedim ama senin bilgin varmı? Bilgilendirme için çok teşekkür ederim bekleyelim bakalım belki buraya da gelir :). Sevgilerimle ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Fuar 2015 yılında başladı. Fuarın içinde bu tarz organizasyon ve saatlik wokrshop olarak uygulanıyor. İstanbulda çok varda İzmir,de Semt konakları veya Halk eğitimlerde veriliyor diye biliyorum ben Ama maaliyet ve yanınıcı madde olmasından sebep çünkü sabunu eritiyorsun ham olanını kalıpları var onlara döküyorsun ve bekliyorsun Gerçekten istiyorsan İzmir,de Eğitim merkezlerinde öğreniyorlardır. Öperim canım yanaklarından. Bir ara bakarım onada söylerim sana ... :)))

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir etkinlik bu Mayıs. Becerikli ve girişimci hanımlarımıza bir yol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet medine yani Ücretsiz yakalamak ayrı güzel birde bir çok şeyi öğretilecek bir yer bol bol yarışmalar var Bence Hobi işlerini yapan herkes bir gidip görmeli yorumun için çok teşekkür ederim :) Canım....

      Sil
  5. Ne güzel bir bilgilendirme. Kermes tadında. Ama geniş bir alan ve çeşitlilik arz ediyor. Ah beni götürebilse kızım. Bir teklif edeyim bakalım. Tüm ayrıntıları yazmışsın zaten Mayıs kızım. Emeğine sağlık. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Ablacım yorumun için Götürür inşallah kızınız ben herkesin gitmesini Şiddetle tavsiye ederim. Abla Ben teşekkür ederim yorumun için abla....

      Sil
  6. Hobilere meraklı ve ilgilenen biri olarak , Bende çok gitmek istiyorum, kitap fuarına gittim, buda orada sanırım. Haber verdiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar Yeşilköy,de Atatürk Havalimanın orada olması gerekli zaten Bugün ve yarın Bitiyor maalesef Ben teşekkür ederim ilginize Nuray Hanım....

      Sil
  7. Ya baýılirım tam benlikmis sanirım istanbulda olacak fuar keske gitme sansim olsaydiii :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul yeşil köy,de Bir daha,ki Sefere gidersiniz inşallah teşekkür ederim yorum için...

      Sil
  8. Pazar günü sonmuş. Fuarın konusu benim ilgi alanıma giriyor. Gitmeyi isterdim ama İstanbul'un öbür ucunda... Anadolu yakasına bir fuar alanı yapsalar keşke.
    Haber verdiğin için sağol Mayıs Yağmuru, gidenlerin paylaşımlarına bakarız artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar bitti evet Canım ama yeni fuarlarda olur ben yine tanıtmaya devam edeceğim :=) Teşekkür ederim yorumun için geç dönüş yaptım kusuruma bakma :)

      Sil
  9. Ben el islerinde pek yetenekli sayilmam. Eskiden taki yapardim.

    YanıtlaSil
  10. Kaçırmışım yine :( severim böyle hobi ürünlerini ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik bitmez hepsini yazmaya çalışıyorum :) Merak etme sen :) Nur Teşekkür ederim yorumun için...

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz