20 Aralık 2016 Salı

Sinemalarda Bu Ay / Alis Harikalar Diyarı Aynanın İçinden

Alis Harikalar Diyarı Aynanın İçinden filmi ve yapımı bir seri olarak karşımıza gelse,de Mayıs olarak ben. İlk defa izledim. :) Herkes baştan başlar ben tam tersi tabi bu benim ilk vukuatım değil. Game of Thrones 6 sezon dalıp 6 Bölümden başlamıştım. :) Bir kaç Milyoncuk soru ile Sarı oğlanı şişirmiştim. Oda delirmişti. :)) Tabi bununla sınırlı değil vuku atlarım o yüzden konuya geçiş yapmalıyım.




Alis Harikalar Diyarı Aynanın İçinden Konusu: Hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığı fantastik evrene bir kez daha geri dönüyoruz. Harikalar Diyarı, beklenmedik bir misafirin ziyaretine uğruyor ve misafiri bu büyülü evrenin işleyişini ve ev sahiplerini yavaş yavaş keşfetmeye başlıyor. Mad Hatter ise tüm çılgınlığıyla adalet ve tabi dostluk için orada bekliyor. Tam her şey bitmiş,ortalık fazlasıyla karışmışken gerçekliğe giden yok da bir kez daha krallığın kurtuluşu için bir araya geliniyor. 



Mayısın Yorumu: İlk tavsiyem seriyi baştan sona kadar izlemeniz. Sonra İnanılmaz kaliteli oyuncular filmi izlerken sakıl duran bir tane oyuncu yok.Kadro buram buram kalite diye bağırıyordu. Oyuncular Mia Wasikowska, Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Sacha Baron Cohen, Anne Hathaway, Rol dağılımları enfes. Yan karakterler
Orta, Sağ,Sol, Hepsimi iyi olur be kardeşim...  


 İzleyici kitlesi yarı yarıya bölünmüş durumda, Bir kısım vasat derken, bir kısım benim gibi düşünüp, filmin gerçekten iyi olduğu yönünde birleşiyordu. Konun akıcılığı filmin üslup ve tarzı hiç sıkıcı değildi. Mayıs hep sevecek hep sıkıştıracak birilerini bulur. 


Burada ise Zaman ve Saniyeler çok tatlıydılar. İzleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız o yüzden çok detay yok. Ama yine mıncırasım gelmedi değil. Makyaj teknikleri duruluğu renklerin tonları hepsi üst düzeydeydi. Kostüm ve Görsellik yine aynı diyebilirim. Yaratılan mekanların içerik olarak hepsi gayet iyiydi. Verdiği mesajlar gayet yerindeydi. Mesaj,mesaj diye ölüp bitmemişlerdi. Geçmişi değiştirilemeyeceği zamanın nasıl hızlı akıp gittiği, sevginin ne kadar değerli olduğu, film içerisin,de hepsi yerli yerindeydi. Arkadaşlık,dostluk aslında kötü karakterin bile neden o hale geldiği öyle güzel anlatılmıştı ki, fantastik bir dünya istiyorsanız ben izleyin derim. Film gayet izlenesi....






32 yorum:

  1. Bu aralar sinemaya uzak kaldık. Sayenizde özetleri alıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde izleyin ama muhakkak birine gidin derim yada evde izleyin :) Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çocukken en sevdiğim masallardandı, böyle filmlere bayılırım çok teşekkürler tanıtım için. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Müjde sevgiler benden sana gelsin.....

      Sil
  3. ne güzel anlatmışsın merak ettim (:

    YanıtlaSil
  4. tim burton aşığı olarak ağlamıştım filmde mutluluktan :) bence de harika bir yapımdı. fakat genel anlamda sevilmedi. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izleyenler tabi beklentisi farklı ben izlerken hoşuma gitti. Ama başkası beğenmeye bilir biraz daha detaylarda saklı aslında Yorumun için teşekkür ederim....

      Sil
  5. Alis harikalar diyarını ne zaman izlesem acaba sevdim mi sevmedim mi! diye ikilcimde kalıyorum. Yani bu hikayeyi sevip sevmediğimi bilmiyorum (ahaha kafanı karıştırdım değilmi Mayıs 😄😄) Ama güzel anlatmışsın sen, merak ettim doğrusu. Zaten Johnny Depp'i de çok severim. İzleyelim bakalım ama başından başlayarak 😄. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İkilemde kalma orta yoldan ilerle zehra Orta şekerli diyelim olmadı :)))) İzle bakalım severmisin öperim çok yorumun için teşekkürler :)

      Sil
    2. Tamam orta şekerli olsun 😁. 3 orta yap sen geliyoruz biz Ortanca tosbağa Aytülle 😁😁.

      Sil
    3. Yaparım yaparım :) Siz gelin yeter ki .....

      Sil
  6. merhaba ne güzel bir blog :) yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç dönüş yaptım kusuruma bakmayın Lütfen Teşekkür ederim :) Hoş geldiniz...

      Sil
  7. Ben ilk filmi izlemiştim ve kızımla izlediğim ilk 3D filmdi.Alis, üzerimize yuvarlanır gibi çukura düşerken kızım korkup ağlamaya başlamıştı.Benim unutulmazlarım arasında o yüzden de.Aynanın İçinden de kesinlikle izlenmeli.Çünkü Mayısım tavsiye etmişse, olay bitmiştir.E bi de aynalar var, kaçmazz ;)
    Teşekkürler canimm bu güzel anlatım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Vallahi yalan atamıcam İlkleri izlemedim sondan başladım :)) Allah beni ama ben çok sevdim. Şöyle ki Aslında ince mesajlar vermenin yanı sıra Alis zamanla olan diyalogları Güzeldi. Güzelliği ağlatmayalım efendim :) Öperim yanaklarından teşekkür ederim :) yorum için....

      Sil
  8. Yine ilk yorum yine güzel bir yazı ve yine Mayıs yağmuru :)

    YanıtlaSil
  9. Mayıs 7 gün sonra anca okuyorum ya , mahcubum -.-
    Bu filmin ilkini bende izlemedim , tek değilsin ^^ Ama bir şey sorucam bu böyle korku mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır Canım benim korku değil :) Sadece Film seri olarak Tım Burton genelde fantastik ve biraz daha görsele renk cümbüşlüğü fazla verir. Filmlerinde Korku değil Özüne detayına bakıldığında Dostluk zaman kavramları Ailesini arayan birinin hikayesi Kötü karakterin aslında detaylara bakıldığında neden Kötü olduğu gibi gayet akıcı eğlenceli bir film ama tabi zevkler farklılık gösteriyor maalesef... Ama evcil hayvanları izle kardeşlerinle bak çok seveceksin Animasyon seviyordun çünkü Sen :)))

      Sil
    2. Tevafuk oldu , biz de kardeşlerimle bu gün o animasyonu izledik , içimi okumuşsun resmen ^^

      Sil
    3. Altıncı hislerim kuvvetlidir :) Diyelim biz ona sustum :))) İç ses demiş bak yine fısıldamış bana .....

      Sil
  10. kurul haftasında oldugum için sinemaya gidemiyorum :( sayenizde izlemiş kadar olduk neyse ki ^^ tavsizyeniz üzerine haftaya kuruldan sonra arkadaşlarımın başının etini yiyip gideyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin gidin olmadı Evcil hayvanları izleyin Animasyon oda :))) Güzel ben beğendim teşekkür ederim yorum için :) Bende bu aralar gidemiyorum sinemaya :((( ama olsun ....

      Sil
  11. Ben sadece ilk filmini biliyorum, bayılmıştım ona. Bunu da merak ettim. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin izleyin :))) Teşekkür ederim yorum için....

      Sil
  12. acilen kitabını okumalıyım:) kitabı okuduktan sonra filmi izleyebiliyorum da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ama kaçırma derim ben sana :)) Ama çok fazla film izlediğim için yavaştan gidiyorum ben olmadı izle bakalım :) yorumun için teşekkür ederim....

      Sil
  13. Film tam bir Tim Burton klasiği. Kötü de bulsalar kimileri, Tim'cim yaptıysa eğer ben hep iyi bulurum :) Tabiisi de izlendi bu da. Ama biz benimkiyle hatırlayalım diye önce ilk filmi sonra bunu izledik. Öyle bir hastalığımız var Mayıscım :) Seriyse eğer, hep en baştan izliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy İpek Bildiğin ortadan dalma gibi huylarım vardır benimde :)))Serinin bu son kısmını izledim Çok komik hikayelerim vardır Benim bu izlenme durum salı Bende beğendim Ben Renkler ve kostüm kısmında daha çok takılı kaldım. Onun yanı sıra bir kaç şey daha var :) Teşekkür ederim. Yorumun için....

      Sil
  14. Süper bir filmdi.Görsellik muhteşem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir benim gibi düşünen daha teşekkürler :)

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz