14 Aralık 2016 Çarşamba

Depo Kitap Festivali Başladı./ 10 - 18 Tarihlerinde Demirörende....

Çok hızlı bir giriş yapmalıyım. Bugün dünya kadar işim vardı. Neredeyse tam bir şehir turu yaptım. Gayret tepe,Mecidiyeköy, Şişli, Eminönü,Cağaloğlu, tabi bu güzergah durumunu kimi zaman yürüdüm. Kimi zaman toplu taşımaya bindim. Tam metro istasyonundan yürürken. Gözüme sanal reklam olan bir slayt ilişti. Depo Kitap Festivali diye ben durur muyum?? Hemen yazmalıyım. Bugün gidemediğim için 1 gün bile kaçırılmasın diye sizlere azda olsa araştırıp aktarım yapacağım. 







Depo Kitap Festivali Demirören İstiklal,in eksi birinci katında yer alıyor. Aralarında Kaynak yayınları ,Kafka Okur, Versus Yayınları-Aylak Kitap, ithaki Yayınları, Alakarga Yayınları,Doğan Kitap,Evrensel Basım 58 yayın evinin stant açtığı Depo Kitap Festivali imza günleri ve söyleşiler de yer veriliyor. Ayrıca bu festivale özel olarak kitap evleri, kitap ve dergileri özel indirimlerle okurlara sunuyor.









Bunun yanında Depo Kitap Festivali'nde örgenciler okula yardımcı kaynak kitaplara da indirimli ulaşabiliyorlar. Okula yardımcı kitaplar arasında ders kitaplarından çizim kitaplarına kadar geniş bir çeşitlilik bulunuyor. Demirören İstiklal,e ayrı bir canlılık katan festival 18 Aralık tarihine kadar Demirören İstiklal,in açık olduğu saatlerde, yani 10:00 - 22:00 arasında ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek. Bu sene ilk defa düzenlenen Depo Kitap Festivali,nin önümüzdeki senelerde tekrarlanması planlanıyor.....Kaynak    www.depokitapfestivali.com


Dip Not: Bu aralar vites kısmını maalesef 1 almış bulunmaktayım. Yorumlarınıza hemen
dönemiyorum. Bunun için beni maruz görün. Hem çok yoğunum 
Hem,de bazı sebeplerden ötürü.... Bir ara onları,da 
Sizlere paylaşırım. İnşallah... Maşallah... olursa şayet :) 
Yada kısmet yadaaa tamam tamam sustum...
Arada muzurluk iyidir...... 
   











15 yorum:

  1. Olmaz amaaa.... Merak ettik :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir etkinlikmiş, ne yazık ki İstanbul'da yaşamıyorum. Gidebilenlere buradan da iyi eğlenceler, iyi alışverişleer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gözde yorumun için Tüm etkinlikleri yazmaya çalışıyorum ama Biraz İstanbul dışına çıkayım ben :)

      Sil
  3. Öncelikle bu bol koşuşturmacalı ve bilgilendirici yazın için ellerine sağlık. Böyle bir kitap fuarı düzenlenmesi üstelik çizim kitaplarından tut okul kitaplarına kadar birçok kitapta indirim yapılması gerçekten süper birşey. Birçok yayınevide bu indirime katılmış. Ancak tüm bu güzelliklere rağmen İstanbul da olamadığım için katılamayacağım ve bu yüzden de çok üzülüyorum katılıp bundan yararlanacaklar adına çok seviniyor aynı zamanda onlara ve sana gıpta ediyorum. Benim yerime de alın okuyun hepiniz. Mutlu fuar günleri diliyorum :) :) :,(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda Biraz İstanbul dışına taşmalıyım diyorum Bende kendime :) Kitap Fuarlarının olması çok iyi Bol bol ücretsiz gidilen her olay benim için daha iyi Biraz İstanbul dışına taşmaları lazım Aslında Sadece İstanbul yok elimde değnek olsa Karış karış anadoluyu şehirleri gezer kitap dağıtırdım :))) Teşekkür ederim Yorumun İçin....

      Sil
    2. Rica ederim. Ever sadece İstanbul ile sınırlı kalmamalı. Neyse tüyap ı bekleriz artık. Böyle düşünmen ne güzel keşke türkiyemin her yanında hep fuarlar olabilse :(

      Sil
  4. Bunu kaçırmamışım :D Yeni yeni festivaller yapılıyor , seviniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsyanbuldaysan Bence kaçırma derim Nur yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. Yakinda güzel haberler alacagiz sanki 😉

    YanıtlaSil
  6. ilk defa duydum bunu. yeni galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Bu sene ilk yeni başladı İstanbul'daysanız gidiniz :) Teşekkür ederim yorum için...

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz