24 Kasım 2016 Perşembe

Sanal Kitap Fuarı İdefix / 21 Kasım 21 Aralık

Türkiye'nin online kitabevi idefix.com 21 Kasım 21 Aralık tarihleri arasında gelenekselleşen sanal kitap fuarının 14'sünü düzenliyor. İdefix.com Sanal Kitap Fuarı imzalı kitaplar,yazar tavsiyeleri, Yüzde 75 varan indirim, Çekilişler ve süprizler etkinliklerle renkleniyor.

Sanal kitap fuarında Altın Kitaplar, İthaki Yayınları,Can Yayınları,Doğan Kitap, Everest Yayınları,İş bankası kültür yayınları, Yapı kredi yayınları,nın aralarında bulunduğu 2000 yayınevi okuyucularla buluşuyor. Çok satanlardan klasiklere, yeni çıkanlardan en çok okunanlara kadar zengin kitap içeriği yüzde 75'e varan indirimlerle okuyucunun beğenisine sunuluyor. Bir ay sürecek fuarda kitapseverler indirimin yanı sıra 50 tl ve üzeri alışverişlerinde ücretsiz kargo ve taksit seçeneklerinden de faydalanabiliyor. 




Yazarlar Kitaplarını imzalayacak oluşu ayrıca güzel. Yazarlar Ahmet Ümit,Ayşe Kulin,Buket Uzuner,Enis Batur, Hikmet Anıl Öztekin, İpek Çalışlar, iskender Pala,Mine Kırıkkanat, Murat Menteş, Mümin Sekman, Nazan Bekiroğlu ve Yılmaz Özdil kitapları okurlara yazarlardan imzalı olarak ulaştırıyor. 


Mayısın Yorumu: Sanal Kitap Fuarı gerçek anlamda dikkat çekici. Hemen sizlere nereye 
bakmalısınız onu söylemeden yada unutmadan hatırlatayım. Kafam ciddi manada dağınık çünkü :)  www.idefix.com siteye ulaşabilirsiniz.. Gelelim Fasulyenin fayda kısmına....  
Üst sekmeler,de
Ürün kategorisi ve Hangi ürünü arıyorsun kolay bulunabilecek bir yerde. Bunun dışında
İndirim kısımlarını %25 %35%45%75 gösterilmiş. Örnek: %35 üstünü
tıkladığınızda hangi yayın evi  indirim yapmış görebilirsiniz.
 Alfabetik sırayla gidilmesi  bu proje için  ne kadar titizlikle çalışıldığının da bir göstergesidir.  İmzalı kitaplar, Fuar fırsatları, Tüm yayın evlerinin keşifleri,
Ne okusam ? Bölümünde ise Kararsız okur,şahane bir kitap,okunması 
gereken 100 kitap diye bölümleri vardır. Denemekten zarar gelmez. İçerikler çok iyi 
Bir bakın derim.. Üst bölümde Yardım aldığım yer Kaynak 

    
















11 yorum:

  1. Bu çok güzel bir haber. Internetten herkes bakabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bende çok sevdim bu haberi umarım gönlüne göre bulursun alırsın bir kaç kitap derya Teşekkür ederim yorumun için.....

      Sil
  2. Teşekkürler Mayıscım.Tam sevinerek yorum yapacaktım ki, siparişim gerçekleşemedi:( Eski telefon numaram kayıtlıymış hala bankada.Yarın halledip alıcam onuuuu ;) Azra Kohen sanırım benden esinlenip yazmış son kitabını ;) Koku adlı fantastik hikayeme konu benziyor diye büyük bir hevesle kitabı alacaktım ki, takıldım.Neyse yarın artık.Tekrar teşekkürler güzel tosbiğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız alemsin :) Gerçi bende senden kalır yanım yok Unutmuşum ben seni kalmış yazın burada :) Yavaş yavaş geliyim derken Neredeyse hiç gelmeseymişim :) Kusura bakma ne olur bu aralar yavaşladım iyicene Aldığında bana da söyle yada geldiğinde benimde haberim olsun :) Öpüldün yanaklarından Patenti bana ait olan :)

      Sil
  3. Bu fuar sürekli ana sayfama oraya buraya düşüp duruyor gözüm takılıyor. Girince de birçok kitabı beğendim. Alma listem kabardı bayağı herşeyi sepete eklemişim. Öğrenci olunca da almak son derece zor oluyor. Her şey indirime girdi dite sevinsem mi yoksa çoğunu alamayacağım diyr üzülsem mi bilemiyorum gerçekten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((( Kara talih kör baht Şu giden paralar Ne yapalım helalı hoş olsun Kitap gibi kötü alışkanlığımız olsun biriktir biriktir al Ben öyle yapıyorum :(

      Sil
    2. Kitaba verdiğim pa ra ya hiç acımıyorum zatne :)

      Sil
  4. fuarlar pek akıl karı değil gerçekten, kitabevinden ise çok acil ihtiyacım olursa (ki genelde imza gününü son dk. öğrenmişsem ) alıyorum, sanal fuarlar vazgeçilmezim:) çok uyguna geliyor gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen her kelimenize katılıyorum :) Ve İnanılmaz kalabalık boğulma hissiyatı veriyor İnsana teşekkür ederim yorum için...

      Sil
  5. Merhaba Mayıs, bende geçenler de aldım kargomu. 6 kitap aldım indirimleri görünce :) Kitapların paketlenmesi sade ve profesyoneldi. Düzenli çalışıyorlar, beğendiğim bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğeniyorum. İdefix uygulamalarını teşekkür ederim yorumun için Mustafa....

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz