12 Kasım 2016 Cumartesi

Mayısın 5 Arkadaşı....

Taaa taaaa evet evet biliyorum. Çok uzun bir ara olmadı. Ara ara yapmayı planladığım Mayısın 5 arkadaşı projesi minik bir ışık hızıyla sizlerin karşısına gelmiş oldu. Işık hızıyla olmasının sebeplerinden biri bir arkadaşımın bana verdiği sözü yerine getirip bunu kaleme almasıdır. Ve kaleme almış olduğu bu yazı dizesini sizlerinde okumanızı canı gönülden isterim.
Ben kendi şahsım adıma o nere oldum. Okurken mutlu oldum. Sonsuz teşekkür ederim.... 

Hayatın ucundan kıyısından değilde, tam ortasından gider kendileri. Sorgular,sorar,neden,niçin,bazen anlam veremez insanoğluna. İçindekileri kah yazıya döker. Kah şiirlere.Aslında basittir istedikleri. Sadece anlaşılmak ister. Hüznün Prensidir O Bir yanı Duygusal. Bir yanı çocuk. Ağdalı cümleleri yoktur aslında. Yalındır. Sadedir. Sadece Anlaşılmak... Anlaşılmak.... 
İster bu bozuk düzende...Ve bana verdiği sözü Tosbağ tutar onu hayata geçirip yazar.. :) Arkadaşımın yazılarını okumak isterseniz kendileri Uğur Kaya,dır. Şiddetle tavsiye ederim... :)) Tık Tık




Yemek denildi mi?? Onun kapısı çalınır. Yemek soruldu mu ona danışılır. Hiç bir yemeğini atmaz,israfa karşıdır. Tüm sebzelerden değişik tadlarla bizlere sunar. 10 elinde 10 marifet.Tatlı dillidir. Güler yüzlüdür. 3 Kız grubunun ortanca güzelidir.Yalnız benim tosbiğimdir. Kendileri ağırdır. Maillerime 3 gün sonra döner. Zehra yazılarıma bak diye diye canım çıkar. ( Bol sitem içerikli yazılara başladım. Allah kurtulamazsın benden neyse sustum) :) Konuya dön konuya Mayıssss.... Neyse efendim Bloğuna teşrif ederseniz arkadaşım sizi çok güzel ağırlayacağına eminim. Nacizhane bu tatlı bayana yani Zehra Ertuğru bakın derim....Tık Tık


3 Kız grubunun yine yeniden ortanca kızı :) Bizde büyük abla yok. 3müzde ortanca :)) Sesimin kısıldığı en zor ulaştığım.Alın size bir tosbağ daha :) hahahaha hepimiz birbirimizden ağarız yalnız. 3 müzün toplanma aşaması 5 günü ya bulur ya bulamaz :))) Sen geldin. Ben gittim. Ben geldim. Sen döndün dediğim. Kalbi hep 35 buçuk atan Güzeller güzeli İzmir,li arkadaşım. Aytülüm kendisi sanat,genel kültür,bale,dans, kendi aynasının yansımaları,gibi bir çok konuda hem vakıf hemde anlatım dili olarak harikadır. Arkadaşım diye değil gerçekten takip edilesi der susarım :)   Aytül Örcün....Tık Tık


Sona doğru şunları yazmak ister Mayıs.. Tabiki Mayısın 5 arkadaşı devam niteliğinde olacaktır. 
Hızlı bir yazı dizesi olmuştur.Hiç birininin haberi yoktur. Söprözz niteliğindedir.
 Bunu sadece minik bir bonus olarak düşünün
Gelecek arkadaşlarım için çok doneler toplamalıyım çok :)))


Minik bir dip not: Arkadaşlarımın hoşgörülerine sığınarak hitap şeklim( Tosbik veya Tosbağ)
olarak  yazdım. Onların Affına sığınarak gerçekten benim için değerli olduklarındandır.
Kimsenin aklına kötü,negatif incitici olarak yazılmamıştır.
Azcık farkım olmalı diye düşünüyorum :))))



























6 yorum:

  1. Ben yeniden yorum yapmak istedim çokk çokkk teşekkür ederim bu güzel sözler için 🤗. Senin gözünden böyle görünmek çok hoş. Sen de Mayısımm de affa hiç gerek yok ne yapalım durum bundan ibaret Arife tarif gerekmezmiş değil mi ama 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Canımsın teşekkür ederim her bir yorumun için İyiki Varsın Cancağızım :) Öperim yanaklarından....

      Sil
  2. Ben geldimmmm ;) Tosbiklerin en ağırı olma şanımı elden bırakmayayım dedim ;)
    Yorumlar silinmeden önceki ilk yorumum o anın heyecanında yazılmış olduğundan daha özeldi.Ama, tekrar bir uğrayıp güzel, tatlı, derin hissiyatlı ortanca Tosbiğime, tekrar teşekkür etmek istedim.Zaten ben bu yazıyı arada bir açıp tekrardan okuyorum ve her defasında, ilk kez gibi mutlu oluyorum ;)
    Bu güzel jestin için çoook teşekkürler.Kocaman öpüyorum canimmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma bende bu aralar anca gelip gidiyorum bende üzüldüm yaaa :((( Ne güzeldi yorumlarım pofffff kısmet ten ötesi yok ne diyim hoşgeldin sefalar getirdin :))) Öperim yanaklarından :)))

      Sil
  3. Yorumlar gitmiş galiba çok geçmiş olsun. Benimde başıma gelmişti üzülüyor insan...
    Sevgili Zehra ve Sevgili Aytül zaman buldukça ziyaret ettiğim sevdiğim arkadaşlarım. Ancak Prensle tanışmam gerekiyor :) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başıma gelmeyen kalmıyor ki zaten :) Hayırlısı olsun ne yapalım :) Teşekkür ederim yorumun için Bak bakalım oda çok iyi bir insan :) Yorumun için teşekkür ederim Zülal :)

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz