22 Kasım 2016 Salı

İçimdeki Derinlikler......

Efendim...

Mayıs.......

Efendim Aybike ....

Nasılsın ......

İyiyim Aybike sallan yuvarlan aynen devam. Sen nasılsın....

İyiyim Mayıs........... Ben.... İçsel .... ( İkimizde durduk. Konu akmıyor. Aybike....)

Aybike iyi misin......

Mayıs Ben hastayım............. ( Bende sessizlik...... ) Beynim işliyor saat gibi çok hızlı... Soğukkanlı ol.....

Aybike anlatır mısın ??? Neyin var Canım ?????

Mayıs geçen hafta küçük bir operasyon geçirdim. Testlerin sonuçları ...................................................................................................................................................................................................................................
Konuştuk..... Konuştuk.....
Yorgundu.....
Çaresizdi...
Konuşmaya ihtiyacı vardı...
Korkuyordu....
Çocuğu vardı...

Yooo yooo davetsiz misafir ona gelmemeliydi....

Çocukluk arkadaşımdı..... 

Yıllar bir yerde bizi koparmıştı.İlk kopma noktamız mahalleden ayrılışla başladı. Arkası evlendi. Üçüncüsü başka şehre taşınmasıyla olmuştu. Kopmak belkide ikimizin tercihiydi.Bahane bulmak bu şekilde kolayımıza geliyordu. 

Arada konuşuyorduk......
Havadan... sudan....
Günler günleri yıllar yılları kovaladı.....

Evliydi........Mutsuz,du aslında, mutluyMuş  gibi gözüküyordu.....

Telefonun ucunda ben.... Diğer ucunda " O "

Bir şehrin akşamında ben.... Diğer şehrin alaca karanlığında "O "

Mayıs......

Efendim.... Aybike.......
                Beni yalnız bırakma... ...






















15 yorum:

  1. İnşallah güzel haberlerini alırız arkadaşının Mayısçım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Canım yazına geç dönüş yaptım kusuruma bakma Zehracım ....

      Sil
    2. Kusurmu olur Mayısım hepimiz yapıyoruz zaman zaman 😊

      Sil
  2. Herşeyden önce şifa diliyorum Allah'tan dilerim ailesine çocuğuna bağışlar..sevgili Mayıs zaman ve hayat gösterdi ki uzakta olan bazen çok yakında olandır gerçeği gören bilen duyandir..bu yüzden mesafeyi bazen koymak ne kadar gerekli bir eylemse (bazı insanlar karşısında)bazen korumak da çok önemli..mesafe konuşma vesilesidir belki belki sığınma açılma belki paylaşma vesilesidir bazen.. Aybike yalnız kalmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce teşekkür ederim. İyi dileklerin için söylediklerinde haklısın aradım konuştum bu hafta Aybike ile 3 ayda bir kontrol olması gerekli ne durumda diye Sağlıktan ötesi boş...

      Sil
  3. Ay amaa ben üzülürüm çok. Allah yardımcısı olsun. Her şeyde ve her zaman dilerim. İlginç ve çarpıcı bir diyalogdu. Çok etkilendim. Sonuçtan da haberimiz olsun isterim. Onu yalnız bırakmayacağını bilmek tesellim olacak. Üzgünüm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakmadım abla aradım bu hafta konuştuk bakalım ne olucak 3 ayda bir kontrollerini yaptırması için Kötüye gitme riski de var üzüntü sıkıntı olmamalı böyle işte Saol ablacım...

      Sil
  4. Canim geçmiş olsun arkadaşına.Umarım hızla iyileşir.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşının durumuna üzüldüm. En umutsuz durumda yanında seni istemesi de sana sorumluluk yüklemiş. Rabbim yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Allah şifa versin . Birbirinizi bırakmayın arkadaş desteği herseyin önüne geçer

    YanıtlaSil
  7. iyi olacak ve daha çok güzel günler görecek o kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah her şey yolunda olur Teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz