17 Eylül 2016 Cumartesi

Sloganım Dur Alma 2

Nerede kalmıştık. Son bıraktığımda kendime mayıs dur alma diyordum. Hala sloganıma devam ediyorum. 24.07.2016 sizlerle bu fikrimi paylaşmışım. O zamandan beri neler yapıyorum Biraz sizlere anlatayım. 


Avm gibi mağazalara hala çok fazla girmiyorum....

Kumbara olayına devam....

Gayet güzel bir birikim oldu....


Bu zaman diliminde eskiyen çoraplarıma yenisi eklendi. Birde iç giyim olarak onlarda önemli olduğu için aldım...


Tüm eski yeni hepsini kıyafetlerimin hepsini kullanıyorum...


Bazılarını yıprat ana kadar giyiniyorum....


Yıprananları temizlik yaparken veya evde kullanmak için ayırdım...

2 poşet daha yaptım. Hepsini yeğenime verdim....



Kozmetik veya parfüm gibi ürünlerim çok fazla olduğu için hali hazırda bunlarıda şimdilik almıyorum...


Sıkılma veya ben ne giyinicem durumlarım olmuyor..


Bazen gömlek,kot,şort, bazen elbise etek sık sık değiştirdiğim için sıkılmaya vakit kalmıyor....


İçim gidiyor mu bazen??? Evet gidiyor...


Arkadaşlarımla beraber alış veriş durumları olursa onlara öneri veriyorum. Bunu,da sen almalısın deyince şuanda değil diyorum... 


Törpülendim. Bunu hissediyorum. Paramı fuzuli harcamıyorum....


Dolaplarımda eskiye nazaran daha çok yer açıldı....


İhtiyaç duygusu,Alma duygusu,Zaaflarım yok mu???? Hala var hepsi için yok diyemem.. Nefis sonuç olarak ilk yazı dizimi sizlere paylaşırken şuanda olduğum durumda yine zorlanıyorum ama eskiye nazaran bir tık daha iyiyim...


Mükemmel değilim. Kimseye yön belki veremeyebilirim. Kendim için ise bu yapmış olduğum Nefsimi terbiye etme kısmında azda olsa yol aldığımı hissediyorum..


İncik boncuk gibi türevleri en yakınım besteden istiyorum. Günlük kullanıyorum. hevesimi alınca ona teslim :) onuda kendimce çözümünü buldum...


Düğün,davet,kına, yaz gelince başlar,ya hani evde ne bulursam yap kombin çık modu hepsi birbirinden bağımsız olduğu için Bir kıyafeti 2 yerde kullandığımda oluyor....


Aklıma gelen durumlar bunlar sevgili arkadaşlarım. Sormak istediğiniz varsa seve seve cevap veririm. Yavaş yavaş gidiyorum. Ama emin adımlarla ..... 

İlk yazımı okumak isterseniz..tık tık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz