8 Eylül 2016 Perşembe

Gratis İndirim Günleri...

Gratis indirim Günleri Pazar gününe kadar devam etmektedir. Herkese duyurulur. Eksik ürünleriniz varsa muhakkak alın derim. Ben neler aldım. Şöyle aşağıya bakınız derim.


Dove Cream Bar  Hindistan cevizli ve  yasemin yapraklarının kokusuyla El için banyo için kullanılan
bir alana bir bedava olan İki adet sabun aldım.
İki adet 3,95 tl verdim.

Benrinin Pamukları benim vazgeçilmezim. 3 al 2 öde kampanyasından yararlandım.
5tl geldi.
Resim yazısı ekle


Golgeate İn 1+1 Diş Fırçaları 9,75 kuruşa geldi.


Kolonya hastalığı mevcut olan bendeniz  Duru limonlu Kolonyası pompalı 
4,95 tl verdim.

Uzun yıllardan beri kullanmış olduğum Neutrogena yüz temizleme jeli serisi kalmayınca 
başka bir tanesine yöneldim. Yüzüm çok hassas olduğu için sürekli 
değişim maalesef yapamıyorum. Bakalım bu Neutrogena deep clean canlandırıcı nasıl etki 
edicek yüzümde 10,50 kuruş olarak aldım.


Neutrogena  Siyah Nokta Temizleyici Tonik bunlar bana iyi 
gelen Ve uzun yıllar kullandıklarım. Yani almak için almak değil
Gerçekten biten ve kullandığım ürünler 
8,90 kuruş 




Hask ların saç bakımlarından daha önce sizlere söylemiştim. Yine kullandığım
Argan Oıl Bakım serisi 5,30 kuruş

Biten ürünlerimin yerine yenileri gelmiş oldu. Yinede dikkat etmeye çalıştım. Çok müsriflik 
yapmayım diye, Kıyafet konusunu merak eden varsa onuda yakın zamanda
sizlerle paylaşmış olacağım. Hala sloganımı uyuyorum. ve kıyafet almıyorum. 



    






    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz