12 Ağustos 2016 Cuma

Fikirlerin Değişmiş Olgunlaşmışsın Sen....

Bazı yazılarımda sizlere kendimi ufak ufak tanıttığımı kendimle ilgili doneler verdiğimi düşünüyorum. Yada Öyle sanıyorum bilemem de Çocukluk ve Ergenlik dönemlerini biraz deli dolu geçirdim. Nasıl mı ?? Genelde huysuz,aksi, ve bunalımlı bir karakterdim. Mız mız mızıkçı, içine kapanık Depresyon her yanımdan akıp gitmekteydi. En bilindik cümlem offf sıkıldım. off off gayet sorunlu bir ergendim Aaaa dostlar Zaman geçti. Takvimin yaprakları eksildi. Yeni takvimler geldi. Okul Yılları bitti. İş Hayatı geldi geçti. Ve ben büyüdüm. 



Uzun zamandır görmediğim Bir büyüğüm ile konuşma durumum oldu Geçenlerde Mayıs Sen ne kadar Olgunlaşmışsın Fikirlerin ne kadar değişmiş dedi. Aslında bunda bir sorun yok. Ama şuurda minik bir sorun var ki. Bunu sürekli ve tekrar biçiminde söylenmesi. 



Şimdi o büyüğüm olan insana şunları sormayı istiyorum. Çocuğunuz var Ergenlik,çocukluk,Genç olmak hep bir kafada deli yellerin esmesidir. İçiniz içinize sığmaz, Kimse sizi anlamıyordur. Yada kendinizi anlatmıyorsunuzdur. Anne babanızın zamanında değilsinizdir. Onlarda sizi anlamıyordur. Özgür olmak istersiniz. Gezmek,dolaşmak,herkesle arkadaşlık etmek,İyiyi,doğruyu, sizden başka kimse iyi bilemez.Arkadaş seçimlerinize Anne babanız karşı çıksa bile o iyi biri neden böyle kolay hüküm veriyorlar dersiniz. Size bunalımla ve ergenlikle ilgili sabaha kadar yazabilirim...Çünkü hepimizin başından geçmiştir. Geçmediyse bile çocukları olanların bile bu durumu yaşadıklarından eminim.. 




Sevgili Büyüğüm Sana Açık bir mektup yazmak istedim. Ben senin 17 yıl öncesi Mayıs değilim. 

Beni sürekli onunla kıyaslama yapmazsan sevinirim. Her yeni güne uyandığımda bir çok şey öğrenmiş olarak kendimi buluyorum. Öğrenmekten, Okumaktan,Yeni insanlar tanımaktan,Kendimi geliştirmekten korkmuyorum. Çabalıyorum,Bir yerde takılı kalmıyorum. Yaşadıklarınla imtahanlarinla olgunlaşırsın..


En büyük hobim kurslara gitmek, Boyama,Spor,Dans,Yürümek,Kişisel gelişim ne bulursam gitmek görmek deneyimlemek. 

Beynimi boş bırakmıyorum. Hep bir aktivite içer sindeyim. Kimsenin işine burnumu sokmamayı öğrendim. Negatif olan benimle olmak istemeyen beni aramayanlar umursamıyorum. Yani açılımı İhtiyacım Yok.!!!! Kendi keyfi isteyince beni hatırlayana..
Beni seven buluşmak,konuşmak, görüşmek isteyenlere kollarımı açıyorum. 

Bunların artılarını bonuslarını cebime koyuyorum. Hepsi benim için birer deneyim. Çok şükür benim kafamda dünya tatlısı bir sevgilim var. Sarı oğlan En büyük destekçim, Onunla birlikte çoğalıyorum. Bir ağacın kökleri gibi sağlam adımlarla yola devam ediyorum.....



Nacizhane sana Tavsiyem benden büyüksün. Ama eve hapsolma. Çık, gez, dolaş, öğren ,çabala kafanı meşgul et kitap oku, gazete oku,tiyatro,sinema Çok pahalı deme hepsinin ucuz dönemleri var. Kışın Tiyatrolar 60 yaş üstü indirim. Yazın Sinemalar 10 tl gibi evde kaldıkça düşünce olmayınca sürekli bozuk plak gibi sarıyor insan ileri geri seni bu yorar başkalarının durumlarını boş ver herkes kendince mutlu huzurlu gemisini yürüten kaptan edasıyla gitmekte.  Çocuklarına bir bak olmadı. Nasıllar ne yaparlar yanlışları var mıdır.!!!!!Mesela  !!!Çevreleri için ne yapmışlar. bir bilgi bilip bir şey öğretmişler mi tanıdıklarına!!! Yakınlarına!!!  Sonra sıra başkalarını geçmişiyle kıyaslarsın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz