20 Ağustos 2016 Cumartesi

19 Ağustos 2011

9 Ağustos 2011 di sanırım çalışıyorum. Darma duman olmuşum. Sıcaklar bir yandan nöbetler diğer yandan telefonlar susmaz kafayı sıyırmaya ramak kalmış rengim ruhsatım atmış. Aslı,yı merdivenlerden inerken gördüm. Apar topar bizim departmana kendini atmasıyla konuya balıklama daldı. Mayıs seni biriyle tanıştırıcam ne dersin. Kahve çay içmeye gidelim diyoruz. Ne dersin Aslı anlatıyor ama benim beynim yanmış. Car car durmayan telefondan bunalmışım. Aslı sussun diye he he olur tamam dedim. Aslı güle oynaya çıktı. Bende içimden çok yoğun Allah'ım şu gün bitse de bir eve gitsek derdindeyim. Akşam oldu mesai bitti. Vapurda temiz havanın etkisiyle bir kendime gelip ben ne yaptım ya!!!! Biriyle tanış kendini anlat. Onu anlamaya çalış git buluş özümse huyu,suyu, bla bla uzun hikaye keşke yok olmaz mı? Deseydim. felan feşmekan Aslı umuyorum unutur bunca yoğunluğa bende arada kaynar giderim. Diye düşünceler içesinde evime vardım.
Neyse efem aradan 4 veya 5 gün geçti. Aslı ile çok fazla görüşemiyoruz Aslıdan ses soluk yok bende zil takıp oynayacağım ohh diyorum çok şükür hiç bu tantanaya girmeden böyle unutulur giderim. Kendi kendime Aslıyı görürsem havadan sudan konuş hiç o konulara girme diyorum. Kısacası omuzlarımdan o tanışma yükü kalktı. Ohhh beeee 




Yine yoğun bir zaman diliminde benim saç baş dağınıkken Aslı departmana damladı. Bu hafta 19,da geliyor. Çocukla sizi tanıştıracağım Mayıs.. Ben bir hımmmm dedim ama iç ses m...tık oldu. Vallahi saçını başını topla kendini çeki düzen ver gideriz. Buluşma yeri Kadıköy 


İç ses ne güzel unutuldum sandıydım...... 
Dış ses tamam olur.., 

19 Ağustos günü geldi çattı. Ben kendime çeki düzen verip Aslıyla beraber yola koyuldum.Aslı yolda anlatıyor. Bende onu dinliyormuş havasındayım. Düşüncelerimde ise bitse de evime gitsem derdindeyim. 

Neyse efem biz buluşmanın olacağı yere gittik. Oturduk bekliyoruz. Karşıdan sarı oğlan ortak arkadaş Meriç geliyor. Aklımdan geçenlerde Anaaa Sarışın renkli gözlü bu çocuk hiç tipim değil.

Neyse nazik ve kibar şekilde tokalaş selamlaş oturduk sohbet muhabbet tabi içsel olarak kafamda neler neler geçiyor. Akşam gerilim li geçmedi. Umduğumdan iyi,di Akşamı sonlandırma işi bana düştü. Meriç ve Aslı Anadolu yakasında, ben ise Avrupa yakasında oturuyorum. Sarı oğlanda garip Çorluda kimseyi de zor durumda bırakmayı istemedim. Bitiş düdüğünü ben çaldım. Sarı oğlan ısrar edip evine kadar bırakayım diye tutturdu. Olur,du olmaz,dı derken biz iki şoptik vapurda yan yana konular konuları açarken sohbet muhabbet nasıl geldik ne olduk bilmiyorum.....




Velhasıl kelam 19 Ağustos 2011,den beri mutlu,huzurlu,arada bol tartışmalı,bol yağmurlu bol kahkahası,gezmesi, tozması severiz biz ailecek :),acısı, tatlısı beraberiz. Bir çok süreçlerden geçtik.  Hala imtihanlarımız devam etmekte varsın olsun. Bu bizi daha güçlü kılar. Zibilyon kez bu adamla neden beraber oldum. Veya bu kadınla neden beraberim dediğimizde olmuştur. :) Çok öfkeli ve delirme anlarında bu cümleler sahneye çıkar :) Bavullarını toplayıp mayıs ben gidiyorum. Gitme vaktim geldi dediğinde, Hokus pokus ne hüzün kalır ne kırgınlık. Gitme demeler kalır geriye... Bu seferde öyle oldu çünkü....
 Ne ağlıcam ki ya alıştım artık gidip geleceksin vallahi alıştım bak gör....



Sonrası küçük ceylana bağlandım. Zırıl zırıl ağladım. Sonra hızımı alamadım. Mikemmel sesimle Ben yalnızım ben yalnızım temalı tüm şarkıları mırıldandım. Demogoji dibine, dibine Doğuştan Ben sensiz ne yaparım adlı ulvi eseri bile seslendirdim. Her zaman asli görevin teselli kısmında gayet başarılıydın. Yolcu etme kısmında onca gelme benimle demelerine rağmen geldim. Otogarda arabaların altında kalıyordum. Ama olsun senin için saçımı süpürge ettim bak bak :))) hahahahahah 




Canımın içi uzaklardasın. Yazdıklarımı okuyamayacağını biliyorum. Varsın olsun. Öyle Afilli,janjanlı kelimelerim,süslü cümlelerim yok belki, sadece şunu yazıya dökebilirim. Şükür seni bana getiren Kadere alın yazısına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz