4 Temmuz 2016 Pazartesi

Ramazan Boyunca İftarda Nerelere Gittim

Aslında kendime baktığımda şu mekana gitmezsem Ölürüm biterim sürünürüm durumlarım asla olmaz. Bir hastalık sanırım aynı yere mekana defalarca gitmem. Böylede cinsim. Ramazan ayı arkadaşlarımla buluşma zamanıdır. Eskiler bir yad edilir. Eskiye özlem artar . Kısacası arkadaşlarımla buluşma ritüelleri her ramazan aksatmadan yaparız. Toplanma güzel olmasına güzeldir amma ve lakin yer ve mekan durumları herkesin kolay ulaşabilmesi bunlar sorundur. Herkesin rahatlıkla gelebileceği bol toplu taşıma vasıtayla rahatlıkla gelinebilmesi ortak bir noktada bulunması bizim için bir kuraldır. 







Birde ailenize yeni gelen üyeler,minnaklar olunca kalabalıklaşır :)) Gittiğimiz mekanlarda aradığım özellikler açıkçası şunlar 
olmazsa olmaz diyeceğim. Aşırı pahalı olmamalı, Aşırı yemek,gösteriş,şaşa olmamalı ki ben bir bardak suyla orucu açtığımda zaten tıkanıyorum. Hemen deli gibi yemek yiyemiyorum. 
Arkadaşlarımın çocukları olduğu için tıkış tıkış masalarda olmak yerine daha büyük bir alan olması,ki çocuk olunca o çantalar ellerde oyuncak,kıyafet, vesaire durumları bilen bilir.
Temizlik, güler yüzlü personel, hızlı servis,kalitenin bozulmaması ve ferah bir mekan benim için en önemli ideal koşuldur. 




Bu koşulların hepsi bir çatı altında toplayan ve benim asla sıkılmadığım yegane yer Dilek pas tanesi taksimdir. İftarlık menüsü fiyat olarak gayet uygun. Çeşit bol ama kayısıdan peynir incirden ceviz çıkmıyor mesela, şaşalı,parıltılı lux,den gayet uzak ve temiz bir sunum görülmektedir. Yemekler doyurucu ve gayet lezzetli,tabaklarda porsiyon olarak yeterli olduğunu düşünüyorum. Temizlik hijyen açısından bu zamana kadar tatsız bir durumla karşılaşmadım.






İçecek kısmı sınırsız oluşu çayın termosla gelmesi ayrıca güzel. Ramazan boyunca her buluşmada oradaydım. Tavsiye edebileceğim güzel bir mekan arka bahçe kısmını üst bölümü açılır kapanır kepenk sistemin oluşu daha ferah olmasını sağlıyor. Kışın ise balkon kısmında oturulabilir. Ramazan ayının son sayılı günlerinde gitmediyseniz bir uğrayın derim. Diğer günlerde alternatif tatlı krizlerine girenler için inanılmaz lezzetli tatlıları vardır. Kahve,çay çeşitleri ile meşhurdur. Aile için uygun, arkadaş grupları için ideal olduğunu düşünüyorum.

Hangi semtte iseniz muhakkak bir şubesi vardır. Bir deneyimleyin derim. Sevgiler.... 



  .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz