19 Temmuz 2016 Salı

Boğaz dokuz (kırk) Boğumdur...

Çok uzun uzun yazmak niyetimde değilim. Büyük cümleler kurmak büyük söylemlerde bulunmak elimde kır bacımla bir oraya bir buraya saldırmak ?? Bana yakışmaz.. Sadece toplum olarak sosyal mecralarda birbirimizi hunharca canını acıt malıyım. Parçalara ayırmalıyım . Aklı selimlik olarak iyi gelmediğini düşünüyorum. Beni sayfamızdan silin Bir taraftar edasıyla fanatikleşme yerine biraz sakinleşip konuşmak,yazmak,duygu düşüncelerimizi paylaşmak, Boğaz dokuz (kırk) boğumdur. 

Toplumsal olaylarda kaos gibi durumlarda  birbirimizi korumamız yaralarımızı sarmamız gerektiğini düşünüyorum. İlle benim olduğum tarafta olmalısın ki Seveyim seni... Mantığı Ne kadar doğru ? Toplumsal olaylarda hemen İnstagram,Twettarda, Facebook veya diğerleri içinde geçerli yakınlarımız,ünlüler,bloogerlar hemen acılarını yazmalılar ki üzüldüklerini bilelim.... Ne derecede doğru? Sokağa çıkamıyorum korkuyorum diyen birini linç etmek?? Korkabilir,kaygı duyabilir. O şahıs Hain mi olmaktadır ? 



Arkadaşlar Askerimiz,polisimiz,şehit edilirken, hiç bir Allahın kulu ohhh  iyi oldu demez,  kimse sevinmez. Sadece tepkiler farklı olur kimi dua eder, kimi evinin camına bayrak asar, Eline bayrağını alan sokaklar ada çıkabilir. Arabasına bayrağını alan sokaklarda olabilir. İsterse sosyal mecra,da duygu,düşünce,fikir,zihnindeki tüm çıplakları dile getirebilir.   


Bunlardan herhangi gibi birini yapmadığında Vatan Hani olmaz. Bu zor zamanda öfkeyi,itişip kakışmayı,kavgayı, nefreti,kırıcı söylemleri birbirimize kusmak yerine, hayata sarılın. Vazifelerin ize sarılın. Umutlarınıza, hayallerinize sarılın. Kenetlenin kenetlenmekten korkmayın. Rabbim, taraf tutmaz, Tüm dinler,öğretiler,inanışlar şefkatten ve birlikten bahseder.

Boğaz dokuz (kırk)Boğumdur  Bir sözü söylemeden önce boğazın her boğumunda bir kez
içimizden geçirmeli,bunun nasıl bir sonuç doğuracağını düşünmeli,uygun olmayan yönlerini düzeltmeli,böylece tekrar tekrar son boğuma kadar
düşünüp düzeltmeler yapmalı,sonra söylemeliyiz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz