15 Haziran 2016 Çarşamba

Yeni Yaşa Girerken.....

Haziran ayı biraz benim açımdan çetrefilli geçiyor. Daha önceki yazı dizisinde sağlıkla ilgili sorunları sizlerle paylaşmıştım. Onun devamı gelecek sadece birazcık es vermek istedim. Güzel enerjiyle pozitif yazı yazıp yanımda olduklarını hissettiren arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Perşembe günü arkadaşlarla birlikte tur yollara ait gemilerle iftar yaptık.İlk sürprizlerim dogüm günü çocuğu olarak kutlanmaya başlandı. Arkadaşlarımızla ağzımız kulaklarımızda geceyi sonlandırdık. 



Cuma sabahı telefon,mesaj,facebook üzerinden iyi,ki doğdun mayıs nidaları ile başladı. Hatırlanmak önemsenmek,güzel. Aranmak iyi dilekli sözlerin sana yazılması paha biçilemez mutluluk :) 


Bu senenin tüm senelerden farkı tüm dostlarımın benimle çektirdikleri fotoğrafları paylaşıp alt metin kısımlarına ise duygu düşüncelerini yazmaları ayrı bir nüanstır. Basma kalıplar halinde mutlu yıllar olmayan.


Evet pek tabi bu kelime içinde teşekkür ederim. Ama bir kaç dakikada olsa benim için uğraş vermesi o resmi bulması yazması o insanı da bir o nere ediyor.




Anılarımdan oluşan kolajlar baktığımda gençlik deli dolu çağlar başımda kavak yelleri :) her geçen yılda yaşanmışlıklar,birikimler ve hepsinin izleri yüzümde minik bir çizgi olarak bana geriye dönüş olarak gelmiş. Her bir çizgi için teşekkür.Hepsi için bin şükür. Her şey olması gerektiği gibi... 




Kendi kendime bu sene bir o koltuktan diğer koltuğa elimde kahvemle uzanırım. Sarı oğlanda yok. İzin alması, gelmesi, uzaklığı gelemez. Hiç bir do güm günümde yanıma olamadı garibim diye düşündüm. Parantezi Aç ( Özel günlerde sarı oğlanla yan yana olamayız.Bu durumlara alışkınım sitem içermez )

Pijama terlik kahve üçü bir arada akşamı getirirken.  Telefon çaldı. Efendim dememle mayıs 15 dakikan var hazır ol kapıya geliyorum. Bir ilk sarı oğlan geliyor. Bir iki dakika şok oldum. Heyecan bastı. Sonra dedim ki kalk kalk geliyor. Ne giyinicem faslında evi bir karıştırdım. Hayatımın en hızlı giyinme,makyaj,saç yapma anıdır. Sarı oğlan elinde hediyesi, ve pastası günün kapanışını güzel bir manzarayla noktalamış olduk..



Çok yaş'a iyi yaş'a yeni yaşım... Bu sene seninle beraberiz gittiğimiz bu yolda can olur, yoldaş olur, arkadaş olur kimi durur bekler kimi seninle beraber gelir.Durup bekleyenlere sitem etme.Gönül koyma. Belki seninle çıktığı yol kısadır .... Teşekkür et.... Affet.... Seninle beraber yol arkadaşlarınla devam et... 



Acı, tatlı, çekişmeli, bazen sallantılı, hafif kapalı, bol güneşli, yağmurlu, bol kahkahalı ve sağlıkla beraber bir yıl diliyorum kendime. Yinede imtihan dünyası bilemem daha neler yaşarım, ne kadar yaşarım,nasıl yaşarım, Rabbım,den tüm yolların benim için hayırın,şerrin,şükrün dilimden eksik olmamasını isterim...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz