22 Mayıs 2016 Pazar

Sinemalarda Yapılmaması Gereken 9 Kusurlu Hareket...

Sinemaya gitmeyi oldum olası severim. Kış aylarında en keyifli aktivite,lerden biri olduğunu düşünürüm. Buraya kadar sorun yok. Film başlamasıyla rahatsız olduğum noktaları sizlere anlatacagım... 


* Filmin başlamasıyla pür dikkat izlerken Geç gelen izleyici Cinimmmmm senin kafanın silüetini 
ekranda görmek zorunda mıyım ??? Seans saatleri belli filme başlamadan bir 10 dakika reklam. Keyfim kahyası deme Kurallara Uy ...





* Geldin oturdun pata küte haşır huşur montunu çıkardın. Yanındakiyle böğüre,böğüre konuşmak nedir ?? Eleştirmen misin? Oyuncuyu mu konuşacaksın? Analiz mi yapacaksın ??  Filmde bir sahneyi mi yakaladın? Film arası bir 10 dakika verilmekte. O arada konuşsan Beynimizi yemesen.... 


* Beyler eşleriniz vurdulu, kırdılı film izlemeye bilir. Aksiyon sevmeye bilir. Şiddetten hoşlan mayada bilir. Allah rızası için sevdikleri filme götürün. Ha sizin beyniniz ha bizim beynimiz gidiyor. Konsantrasyon yerlerde Film boyunca, bir süreden sonra salonu terk ediyorsunuz yazık paranıza.... 


* Cinimm O koltuğa para veriyorsun ya hani o koltuğu satın almıyorsun. Sırtına alıp evine gitmicek o koltuk,senden sonra film izlemeye gelen insanlarda var. Nasıl başarıyorsun kırmayı,bozmayı maşallah sana...


* Mısır,cips, cola, yiyecek, içecek canlar sizin paranız istediğinizi yersiniz içersiniz kimse karışamaz.  Sinema salonlarında zaten yasaklı değil. Fekattt sinema salonu sessiz her ağzınıza attığınız mısır,  çantanızı açtığınız fermuar sesleri, cola yı şakk diye açmalarınız Savaş çıkacak kıtlık gelecek ve dünya batacakmış da onun son yemeği tıka basa doymalı,  yada kek poğaça evinden ne bulduysa getirip yiyor,  Sen bunları öğütürken  ben bu sesleri duymak zorunda mıyım??  Peki benim izleme Özgürlüğüm !!!!



* Canlarım genç çiftlerimiz güzelsiniz, yakışıklısınız. Ketildaki su gibi  kanınız kaynıyor.Fokur fokur amaa sinema salonları sizin mahremiyet alanınız değil !!!biraz edep ya hu...


* Arka koltuktaki Arkadaşım sen sen evet sen film boyunca ne istersin benim koltuktan vura vura o ayaklarınla koltuğa, futbolcu musun? Ayağında top mu var...

* Yaş kurallarına uyulmalıdır. Çocukların argo,küfür, cinsel içerikli filmlere gelmemelidir ki Kötü kedi şer afettin,de 13 olan yaş sınırı sinema salonunda minicik çocukları görünce ağzım açık baka kalmıştım..  

* O telefonun ışığını hep aç olur,mu cinim whatsapp, ınstagram, facebook, tüm sosyal medya seni beklemesin. Sen çok ünlü bir insansın 2 saatin ziyan olmasın ışıldak gibi gözümüzü alsın... 


Bunları neden mı yazdım??Her sinemaya gidişte muhakkak gördüğüm davranış biçimleri sizlerle paylaşmak istedim.   Beste ile dün sinemaya gittik. Biletlerimizi erken saatte aldık. Filmin başlamasına 10 dakika kala salonda bekledik. Koltuklarımıza güzelce yerleştik. Eee sonra Film başladı insanlar tek tek gelmeye başladı. insanların bol bol gölgelerini dev ekranda görmüş olduk.Ya sabır çeke,çeke bir sıra öndeki koltuğa 15 dakika sonra gelen abi ile pek muhterem ablamız bir türlü yerleşemedi. Bende eğildim kibarca  yazıları göremiyorum. Biraz eğilir misiniz dediğimde daha yerleşemedik gibi akıllara ziyan bir cümle ile karşılaştım. Güler misin aglarmısın içler acısı hallerine.Yani ben tüm kurallara harfiyen uyu cam. Sen ve keyfin için bir 15 dakika daha mı beklemeliyim. Yukarıya seslenip makinist Bey film başladı ama keyifleri için salona geç gelen zati muhterem kişiler totolarını yerleştirmeleri lazımdaaa!!! Azcık durdursana sahneyi...


    Ben şimdi okuyanlara sorarım . Sinemada film izleme adabını ben mı bilmiyorum? Ben demi bir arızalık var ? Anormal mıyım?  Geri Kafalı mıyım? Osmanlı dönemine ışınlanmak İstiyorum... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz