16 Mayıs 2016 Pazartesi

Kitap Tanıtımı/ Marc Raabe / Şok

Elimde listem okunacak bir yığın kitap ve benim hala kitap alma çabalarım. Bitir kitaplarını öyle al dimi yok takıntılıyım. Marc raabe nin ilk defa kitabını okudum. Ve böyle bir adamın romanlarını tesadüf eseri bulmam beni hayıflandırdı.  Kitabın ismi Şok bende okurken bitiminde şok oldum. Kitabı elime almamla bitirmem 3 günümü aldı. Zekice işlenmiş kurgusu, ki aklıma gelebilecek tüm senaryoları beynimde oluştururken beni ters köşeye yatırdı. Romanın içinde olayların, durumların geçmişle şimdiki zaman arasında bol bol geçişleri mevcut. Aklınız karışmıyor merak etmeyin. Ve iddia ediyorum asla sıkılmayacaksınız. Sinir olduğum nokta ise gül gibi kitap yine hiç bir yerde popüler olmaması .... 


Konusu ise Eze-cate d' azur 17 Ekim saat 21:55 Jan ailesinin evinde son 4 gündür bardaktan boşalırcasına yağan yağmurla evde hapsolmuşlardı. Ablası Katy flört ettiği Greg ve yıllar sonra bulduğu eski aşkı Laura 

Greg ve Katy evden çıkıp süpermarkete gideceklerini söylediklerinde jan gitmeyi tercih etmedi. Laura' nın 3 gündür kapalı bir yerde kalmaktan bunalmıştı ki Greg ve katy,le gitmeye karar verir. Yarım saat sonra Ablasının Janı arayıp laura senin lemi diye sorması, Jan yanında olmadığını söylediği anda işler sarpa sarar Laura kaybolmuştur. Katy laura'nın geç kızlığından beri kaybolduğunu ve bunu bilerek ve isteyerek yaptığını söyler Laura her zaman gizemlidir. Jan ise laura'nın başına bir şey geldiğine inanmaktadır. Ve tek başına izini sürmeye karar verir. Jan geçmişin gizemiyle laurayı bulabilecek midir????


Son Not :Kitaplığınızda bulunması gereken kitapların başında yer alır muhakkak almalısınız  















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz