19 Mayıs 2016 Perşembe

Şahane Hatalar Cumartesi & Lorraine Freeney & Tara Mccarty

Yolum D&R düştüğünde kitap bölümünü gezerken daha önce okumuş olduğum şahane hataların 4 serici olan şahane hatalar cumartesi kitabı aldım. Serinin 2 ve 3 cüsünü maalesef bulamadım. Hepsi birbirinden bağımsız olduğu içinde sorun etmedim. 




Serüvenimiz bir kadınla bir erkeğin banyo da tartışmasıyla başlayıp ki bu sefer rolümde erkek olmak vardı. Yol ayrımlarıyla kitabı okumaya başladım. Gece hayatından bol bol dem vurulmuştur. Publar gece kulüpleri bunlardan bol bol serpiştirilmiş. Yalnız ilkinde okuduğum o heyecanı maalesef şahane hatalar cumarteside bulamadım. Cinsellik öğeleri beni çok rahatsız etmedi. Ama sevmeyenler için almayın derim. Hikayelerin bir kısmı uç noktalarda diğer kısmı sanki askıda kalmış izlenimini hissettim. Kurgusu biraz baştan sağma olmuş gibi bunun yanı sıra edebi yönünde çok fazla olmamakla beraber biraz sıkıldım. Büyük merak ve heyecanla aldığım kitap sonuç olarak hayal kırıklığı yaşattı. Kitap için alın diyemeyeceğim. Paranız ziyan olmasın. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz