28 Ağustos 2015 Cuma

Cipsli Tavuk Kızartması

Merhabalar.
Geçenlerde Whatsapp üzerinde 3 arkadaş konuşurken her gün ne yesem diye düşünmekten bıktım. Diye bastım yaygarayı üstüne kimseye fırsat vermeden yazmaya başladım. Tek kişilik olsun,pratik olsun, bakkala,markete gitmek istemiyorum.,Evden çıkmak istemiyorum.Çok uğraştırmasın deyip, elinin körü demi yen beni sabırla dinleyen arkadaşlar candır. :))) Aybike sana bir tarif vereceğim. 10 Dakikanı almayacak dediğinde ben halay moduna geçmiştim. Evet çok üşen geçim aa dostlar neyse konumuza dönelim.



Malzemeler: 
İki yumurta, 
Dorıtos Baharatlı Cıps, 
Tavuk, 
Sıvıyağ 








Yapılışı : Bir kaseye iki yumurtayı kırıyoruz. Diğer bir kasede ise baharatlı cipsimizi rondo makinesi veya elimizle küçük parçalar halinde kırıyoruz. 














Tavuğumuzu iki parmak kalınlığında doğruyoruz. İlk önce yumurtaya daha sonra cipsimizi bulayıp tavada sıvı yağ eşliğinde pişiriyoruz. Afiyet Olsun..














Püf Noktaları: Sıvı yağı çok bol koymadım. Vıcık vıcık yağlı sevmediğim için göz kararı tercihim. Harlı ateşte değil orta ateşte pişirdim. Arzuya göre julyen şeklinde yapabilirsiniz. Kömür kıvamında pişirmedim. Nar gibi tercihim.Bu şekilde yapılınca inanılmaz lezzetli Hem pratik,kolay misafirinize, eşinize, dostunuza farklı bir lezzet sunmak isterseniz deneyin derim ...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz