5 Haziran 2015 Cuma

Uzun bir Tatil Sonrası...

Uzun bir tatil sonrası evime geldim. Biraz afallayıp tatilin şokundan çıkıp derin bir oh çekerek evim evim dedim.Sonra tatilin bittiğini anlamanız şu aşamalardan oluşmaktadır:
Bir bavul dolusu yıkanacak, ütülenecek kirli kıyafetlerim.
İki dolaplara yerleştirme seansları,
Üç bugün ne yemeği yapsam,
Dört ortalığı toplamam gerekli çok dağıldık yaaaa :(((



Yukarıda ki saydığım ve benzeri hayatın acı gerçeklerini bir tokat gibi surata inince :))) tatilin bittiğini idrak ettim.Bunun üstüne geldiğimin ertesi günü yakın arkadaşımın kına gecesinin olması yaralarıma tuz biber ekti. Mecburiyetten gittim, halay başı oldum, deliler gibi dans ettik sonuçta pestilim çıktı.

Üstüne kına gecesinin ertesi günü kendimi İstanbul sokaklarına atıp hayatın karmaşasına karıştım.Demem o ki ben yine yazılarımla sizlere dönüş yaptım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz