7 Haziran 2015 Pazar

Tatil Anıları

İyi geceler daha önce bahsettiğim gibi 13 günlük bir bodrum tatiline gittim.Tatil güzel olmasına rağmen gözüme batan durumları sizlerle paylaşacağım. Otel 24 saat her şey dahil konseptindeydi. Otele giriş yaptığımız gün 550 kişilik bir Hollanda grubu vardı. Ben hayatımda böyle ilginç bir topluluk görmedim. Sabahtan alkol tüketimine başlayıp gece 02:00 - 03:00 veya yıkılana kadar devam ediyorlar, bardan içecek bir şey almak imkansız. Yemek saatlerinde ise tam bir kaos, tabaklarda yemekler bildiğiniz kaçak inşaatlar gibi yukarıya doğru yükselmekte. Üstüne salatalar, mezeler, tatlıları hiç saymıyorum ki... Kahvaltıda ise bildiğiniz bir futbol taraftarı coşkusuyla açık büfeyi talan etmektedirler. Bizim en şanslı olduğumuz konu Hollandalılar 3 gün sonra gittiler.

Sarı oğlanla ben şeker bulmuş çocuk gibi sevindik. sessizlik huzur, börtü böcük sesleriyle mutluluğumuz pekişti, Tabi her mutluluk gibi buda uzun sürmedi. 200 kişilik doktor kafilesi otele gelene kadar, hakkını yemiyim Hollanda grubuyla kıyaslanamaz fakatttt mesleklerinden kaynaklanan her şeyi ben bilirim havası hakimdi. Barda oturduğum bir akşam alkolsüz bir kokteyl söyledim.( İçkiyle çok haşır neşir değilim) sipariş verdiğim kokteyl beyaz renkli ve mikserde hazırlanan bir içecek idi. Bu esnada barda olan iki doktor kinayeli bir şekilde barmene
- bırak o ayranı da bize bak diye çıkıştı. 



Sonra üstü kapalı bir şekilde alkol almadığım için benimle dalga geçer gibi konuştular. Dışarıdan baktığınız zaman eğitimli, kariyer sahibi bu insanların bu kadar boş olması beni şaşırttı açıkçası. Neyse konferansları bitti doktor kafilesi de otelden ayrıldı. 

Yazının başında Hollandalı gurubu çok eleştirmeme rağmen son 3 günümde bizim Türk insanımızın açık büfeye nasıl taarruz ettiğini iki kişinin bir kahvaltı sabahında tatlısından tuzlusuna pizzalar,kızartmalar, simitler,omletlere kadar 5 tabak tepeleme masalara koyulduğuna bu gözler şahit olmuştur. Hollandalılara haksızlık ettiğimi düşünmeye başladım. Demem o ki hangi düşünce daha mantıklı? Parasını verdim dökülse' de umurumda değil tabakları doldurdukça doldurmak mı ? Zaten 24 saat her daim yemek olan bir yerde hiç aç kalmayacağın mı ? 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz