22 Haziran 2015 Pazartesi

Renkli Tırtıldan Hediye

Renklitirtil'in ince düşünüp bana yollamış olduğu güzel paketimi elime alınca bana da açması ve hediyelerimi bakması kalmıştı. İlk önce belirtmek istediğim uzun zamandan beri 
renklitirtil nami diğer (Bade) ile güzel bir arkadaşlığımız var . Blog açmamda vesile olan, fikirleriyle bana destek veren uzaklarda olsa bile yardımını esirgemeyen , renklitirtil'ima sizlerin huzurunda sonsuz teşekkür ederim. Bol bol atışmalarımız ve tartışmalarımızda mevcuttur. :))) Hediyelerim güzel bir kutunun içinde geldi.Siyah kutu dikdörtgen üstünde kalpler yıldızlar çiçek dairesel yuvarlaklar mevcut. İki yanında tutmak için kollar var..







Kutuyu açtığımda ilk elime gelen güzel mi güzel mini çikolatalar olmuştur. Petitonun (ayıcıklı) bol sütlü çikolataları, Caramio, Ülkerin bitterleri gelirse gelsin kaloriler deyip mideye indirdim.:))) 










Hemen pembe fermuarlı üzerinde Gökkuşağı renklerinde cıvıl cıvıl hem yazı hemde beni yansıtan çantayı açınca mutluluk ve gülümsemem eksik olmadı. Lımp balm cherry ( Dudak koruyucu ) doğal yağ özlerinden oluşan bakımı sürmek farz olup hemen denedim. Miss gibi kiraz kokuyor tavsiye edilir. Benri marka el ve vücut kremi portakal çiçeği ve bal özlü olup hızlı emilerek cildi nemlendirir. Kokusu beni rahatsız etmedi.Günün her saatinde uygulanabilir. Avucunuza aldığınızda masaj yaparak uygularsanız gerçekten işe yaramakta...




Ayrıca kutudan Barbara Helen marka 2 adet dudak belirleyicisi ve aynı marka 2 adet eyeliner çıktı ben gene sevindirik oldum :-))))))





İki minik krem babe marka kırışık önleyici ve nemlendirici yaz için gerçekten iyi oldu. Yanında taşınabilir hemen minik dokunuşlar yapılabilir. Öpücük öpücük 




Üzüm çekirdek özlü el yüz kremi e vitamınlı aoloe vera özlü sabah akşam olmak üzere günde iki kere uygulamalıyım. 
























Bio Nem ekstra nemlendirici el yüz ve vücut kremi elma özü olup cilt dokusunu koruyup kurumasını önlemektedir. Banyodan sonra napıyoruz hoppp !!!cildimiz kurumasın diye kullanıyoruz iki adet olup ilaç gibi geldi diyorum...








Yine güzel bir Dove yoğun bakım kremi ile Disk makyaj temizleme tüm yüze kullanılabilir.Aynı zamanda tırnak ojelerini de çıkarmada yardımcı olunur. Dalanı'n güzel sabunu, Golden Rose un ojesi ,güzel yüzlü Japon kızım (cımbız )...





Vee geldik saçlar kısmına Bioblas'ın Saç dökülmelerine karşı şampuanı zayıf saçları güçlendirme özelliği mevcut olup Restorex Sarmaşık özlü kuru yıpranmış saçlar için olanından yollamış ve bitmedi. Yine Kreatin saç bakım onarıcı olarak iki aşamalı urban ve keratinology de hazinelerime eklenmiştir. Dermo care ayak kremiyle kapanışı yapmaktayız. Benden mutlusu yok ... 




Serkan özel ( Kapalı Gişe yalnızlık ) Adlı daha önce okumadığım ama hemen okuyacağım. Güzel mavi çiçekli ayracı ,silgi tatlı kahverengi olan yine onun aynı renginden Eyfel kuleli Uçlu kalemim, Eyfel kuleli mini ajandam Ankara temalı magnet buzdolabının kapağında yeri hazır nazır. Keçeli kalemim pembe ve çetiklerim de soguk kış günlerinde ayaklarımı sıcacık tutması için yollamış birbirinden değerli güzel kıymetli hediye için çok teşekkür ederim. Son olarak yollamış olduğu pembe zarftaki yazıyla yüzümde tatlı bir gülümseme bıraktığı için Canımın yanaklarından öperimmmm Muck Muck


Not: Kırmızı kesemi unutmadan söylemek istiyorum altın sarısıyla muhteşemm....   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz