14 Haziran 2015 Pazar

Kocan Kadar Konuş / Diriliş / Şebnem Burcuoğlu

Merhabalar... Yine neden bu kadar uzun kaybolduğumu sizlerle anlataym. Tatilden geldik. Onun kaosu bitmeden dügün dernek durumları tam hallettim ohhh!!! diyemeden, dogüm günüm yuhiiii... neresi güzelse yaş al dur :-))) ıslık alkışşş duyar gibiyim. (Kendini avutuyor yazık) veee emektarım gözümün nuru Ayselim gitti. ( PC giitti demek istiyorum) :-( beni aldı karalar ne yapabilirim kafamda ışıklar yandı söndü, sarı oğlanın düldülü (PC.ni ) alabirim derken sevincim kursağımda kaldı, dalga dalga aşagıya inemedi. PC İspanyadan aldığı için klavye tamamen farklı bide üstüne bol bol mikrop kapmış. (Virüs) Yapacak bir şey yok deyip kolları sıvadım ve bu yazıyı çıkardım. Bu günkü yazım daha önce ilk kitabı ve filmini yazmış olduğum Kocan kadar konuş'un devamı olan 2. kitap kocan kadar konuş Diriliş.



İlk kitap güzeldi, filmde gayet başarılıydı. 2. kitap tam ilk kitabın bittiği yerden süpriz bir başlangıçla giriş yapıyor. Efsun'un Sinan'a evlenme teklifiyle ilk kitap biterken 2. kitap asansörde yapılan bu evlenme teklifine mütakkip asansörün telinin kopması ve kahramanlarımızın gözlerini hastanede açmalarıyla başlıyor.
Benim şahsi görüşüm ilk kitaptan daha akıcı, kendinizden mutlaka birşeyler bulabileceğiniz, birazda eski Türk filimleri tadında sıcacık bir kitap. Karakterler ilk kitaptakilerle aynı sadece Sinanın ailesi eklenmiş hikayeye.
Eğer ilk kitabı veya filmi beğendiyseniz mutlaka bunu daha çok seveceksiniz bi okuyun derim....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz