14 Haziran 2015 Pazar

Airport Avm

Malum durumları biliyorsunuz sayın izleyici, PC durumlarını sizlere anlattım. Bugün sizlere bir kaç yazı dizisi paylaşacağım.Geçen seneden beri gitmek istediğim fakat fırsatını bulamadığım yere sonunda gittim. Nereye mi gidildi ? Airport Avm.ye. Diyeceksiniz ki her yerde avm, biliyoruz fakattt orda durun derim. Kendim avm kültürüne öldüm bittim diyenlerden hiç olmadım. Airportun Sadece outlet bir avm olması, her markanın bulunması,insan sürkulasyonun çok çok bulunmaması rahat rahat bakabiliyorsunuz avm içinde buz pistinin olması ve ulaşımın zor degil aslında gayet basit gözünüzü korkutmasın yol bir metrobuse bakar hangi konum ve semt üzerinde metrobüs var ise ona binip yenibosna da iniyorsunuz.

5 dakikalık yürüme mesafesi Mudo indirim en güzel yeri 15 tl şortlardan tutun elbiseler 20 tl 30 tl tişörtler 10 tl 15 tl diye devam etmekte desa ise ayakkablarda 59 tl deri ceketler 200 tl 400 arası derimod keza öyle ayakkabılarda ve ceketlede %50 indirim var. (Bende faydalandım :-))))) Daha fazla detay vermeden gerisini keşfetmeniz için ize bırakıyorum....




Benim bu gün asıl anlatmak istediğim AVM'nin 3. katında bulunan bir hediyelik eşya dükkanı. Oldum olası böyle renkli, cıvıl cıvıl mağazaları sevmişimdir. Sevgili, arkadaş, evli çiftler herkese hitap etmekte. Burada da kendimi kaybettim zaten :-))) Gerçekten çeşit bol ilginç ve orjinal şeyler var. Eğer yolunuz düşerse bir uğrayın derim...

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz