22 Mart 2015 Pazar

Kişisel Gelişim/Doğan Cüceloğlu İletişim Donanımları

                                                       Güzel Akşamlar

Size bahsetmiştim biraz kendimle ilgili ben kursları severim kendimi geliştirmeyi yeni bilgiler edinmeyi, yeni insanlar tanımayı çok haşır neşir olmasam,da yine, de aktif bir insan olmayı seviyorum. Benim düşüncelerime göre birey kendini
her zaman yetiştirmeli yeni bilgiler öğrenmeli hemde belediyelerin ücretsiz seçeneklerinden faydalanmalı uzun zamandan beri kişisel gelişimle ilgili bekleyişim sonunda

gerçekleştirmiş olup 3,6 yaş çocuk ergenliğe geçiş,aile içi şiddet ,kural koyma,ev içersin,de kurallar,öz güven,başarı, çocuk haklarının olduğunu onlarında birey onlarında söz haklarının olması gerektiğini cinsel istismarın olmaması için onlarla sohbet edilmesi gerektiğini ve üstüne her gün sadece bir yarım  saat  alacak şekilde arkadaşlarınızla eşinizle nasıl sohbet ediyorsanız çocuklarımızla,da  konuşulması gerektiğini örendim.. Şimdi sesleri duyar gibiyim çocuğun var sanırım :) Hayır çocuğum yok ama şunu biliyorum ki gelecekte çocuğum olduğu zaman bilinç bir anne sevgi dolu bir ortam,kendine güvenen,bir çocuk olmasını istemekteyim.


 Belediyenin bu faaliyetlerinden yararlanamıyor sanız gün içersin,de iş,ev,zamanınız yoksa
size önerebileceğim Doğan Cüceloğlu kitaplarını muhakkak okumanız. Etkili iletişim, göz teması sevgiyle yaklaşma, "hayatımızın baktığımız zeminin içinde tutarlı ve tutarsızlıklarımız"  içsel ses, dış ses,"iletişimin iki düzeyi iç dünya ve dış dünya"  ince ince nakış gibi anlatımlarıyla zevkle okuyacağınızdan eminim. Bugün sevimli dostlarım bana eşlik eden çırak bay kuşum ve balonları minik yamağı ağaçtan gözleriyle bize bakan sevimli çitlembikler ve yanımda bol köpüklü kahvem ile hepsi okuma yolculuğumda bana teşrif ettiler. Ben yeni maceralarda görüşmek üzere der sevgiyle kalın derim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz