23 Mart 2015 Pazartesi

Anahtarlık Yapımı



Gelin & Damat


Başlıktan aklınıza ne gelir bilinmez ama hoş bir anahtarlık yapımıyla sizlerin karşınızdayım. :))



1_Malzemeler : 

* Tül 
*Kurdele 
*Cadence boyaları
*Dantel 
* İnci boncuk
*Anahtarlık

2_ Öncelikle mdf Anahtarlık alıyoruz
3_ Cadence sin Beyaz rengiyle boyuyoruz
4_ Tercihlerimi Kalbi yeşil,erkeği sarı,kadını mor renge boyamaktan yana kullandım
5_Mdf kısmını ise dallar, çiçekler ve yapraklardan oluşan bir çizimle boyamaktayız
6_Kadın figürümüzün silikon yardımıyla ilk kata tül üstüne dantel fiyonk ve inci boncuklarla yapıştırıyoruz duvak kısmı yine tül ve boncuklarla tamamlamaktayız.
7_ Erkek figürümüz ise ben daha tamamlayamadım bir papyon yardımıyla bitireceğim :))


Mdf anahtarlık yine emin önünden aldım.Ben kapı girişimde duvar süsü olarak kullanacağım.Renk seçiminde ise evim beyaz ağırlıklı olduğu için bahar esintisinden yararlandık. Öğretmenime tüm tamlamalarında bana destek olduğu için teşekkür ederim . Yeni maceralarda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz